Aanmelden voor het IKC  gaat heel gemakkelijk.

Wilt u uw kind inschrijven voor het kinderdagverblijf of de buitenschoolse opvang, dan verwijzen wij u graag naar de website van MIK kinderopvang.

Wilt u uw kind inschrijven voor het peutercentrum, dat kan via de website van Spelenderwijs.

Wilt u uw kind aanmelden voor de basisschool, klikt u dan op onderstaand voorlopig aanmeldingsformulier.
Deze aanmelding is altijd voorlopig, daar de school eerst zal moeten controleren of onze school kan voldoen aan de onderwijsbehoefte van uw kind.

digitaal
formulier

Voorlopig aanmeldingsformulier basisschool

Nadat de school het voorlopig aanmeldingsformulier heeft ontvangen, nemen wij contact op voor de definitieve inschrijving.

Indien uw kind de overstap maakt van een andere (basis)school naar onze basisschool, zorgen wij dat de leerling gegevens bij de andere school worden opgevraagd en worden verwerkt in ons registratiesysteem. U hoeft hier verder niets aan te doen.